torstai 9. toukokuuta 2013

What i scared?-gurtti?

Heipsunhei!

Ääapua, mä oon nyt 18 ;s Mut tää ei ollut se olennainen asia tässä, mitä tulin teille kertomaan (:

Tällainen yöllinen inspiraatio iski, eli kerron mitä mä pelkään c:

Tavalliset pelot;

-Ötökät (Minut näkee huitomassa ja huutamassa jos joku ötökkä tulee mun lähelle)
-Uudet asiat (Jos menee jonnekkin uuteen paikkaan, eikä tiedä miten toimia=
-Uusille ihmisille puhuminen (En uskalla alottaa jotain keskustelua)
-Vesi (En osaa uida, hukkumisen pelko)


Epätavalliset pelot;

-Vessanpöntöt (Sellaset oudot vessanpöntöt, ne uudemmat versiot, ja sellaset ikivanhat)
-Leivänpaahdin (Pelottaa et se syttyy tuleen, oon nähny aina jotain kipinöitä ku katon sinne sisälle)

Eiapua, tuli tällai typerä blackout,,, XD Mitä mä oikein pelkäään....anyway, seuraava juttu--->



GURTTI!

Tässä yks kaunis ilta twitteriin tylsyydessäni aloin keksimään jogurtti sanalle "viisaampia" vastineita.

Jogurtti (alkuperäinen nimi)
Jougurtti (wnb-gangsta)
YO-gurtti (real gangsta)
Jukurtti (suomalainen junttius)
Yugurte (japanilaisittain)
Jöghyrtti (ranskalaisittain)

** YO (=ylioppilas) gurtti (=joku tosi gore asia...) YO-gurtti=ällöttävä ylioppilas  (Aku on viisas :"""D)


Mutta koska mä oon niin real gangsta, ni mä kutun jogurttia YO-gurtiks


PS. Gurtti kuullostaa ihan helvetin tyhmälle ku sitä sanaa on jauhanu pitkään c:





4 kommenttia:

  1. Gurtikasta syntymäpäivääääää täälläkin :3 !!!! <3<3<3<3 Ja awwww iiihanaa laitoit ton mun YO-gurtti teorian tänne n_n XD

    VastaaPoista
  2. Gurttinen kiitos ^^ <3 YO-gurtti teorias oli mahtava! c":

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Varo vaan, nyt kun sä syöt gurttei niin sä et pysty edes alottaa sitä ku tukehut ;) Mä en pystynyt syömään mun gurttia loppuun :"D

      Poista