perjantai 31. toukokuuta 2013

Summer

Nyt siis alkoi kesäloma ja eka vuosi nuvaa on takana!

Viimeisiä päiviä vietettiin kämppikseni Jonnan kanssa (plus muutama muu) torstaina Mikkelin kirkkopuistossa.
Siellä joku pedopappa kiinnitii mun hiuksiin huomiota ja alkoi kutsua mua homepääksi. No siinä ei ollut kaikki;

--- "Haluan tietää mitä ton homepään alakerrasta löytyy"

"sulla ei taida olla munaa tehä niin"
---"Voin näyttää homepäälle et onko mulla munaa"
"Krisu, ota sitte mikroskooppi ja pinsetit mukaa"

JA kaiken tämän kirkkopuistoilun hengailun ajan.

*Jonna räpeltää mun passii*
 Sit mein kans yks hengaileva jätkä sanoo:
"Sä et varmana ole yli 15"
*Jonna hajoo nauruu ja mä katon o,o*
*ojennan mun passin*
"Mitä helvettiä...et voi olla 18....."
"Voin mä olla, minkä ikäseksluulit mua?"
"14..."
*hajotaa nauruuu*

Niii,,,mua luuullaan nuoreks :c




:D

Kesäsuunnitelmia mullahan ei oikeestaa ole :c
Paitsi menen nyt maanantaina lasten leirille. Ja 15.-22.6 Helsinkiin (Jos saan mun ruokarahat!!)

Muuta mulla ei taida olla :c








HYVVEE KESSÄÄÄÄ KAIKILLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti