keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Demoniperhonen

Koska olen kamala lapsi, en jaksa koskaan nostaa persettäni pois mun huoneesta!
Joten mut pakotettiin, nimenomaan pakotettiin ulos.
No päätin ottaa kameran mukaan ja kuvailla tuota kaunista kesä säätä (:

Kuvien jälkeen kerron teille Demoniperhosista ;D





















Demoniperhonen, erittäin myrkyllinen uutuuslaji...okei ei :)

Ei vaan, tänään mun päälle hyökkäs joku Demoniperhonen, sit se puras...haha ei x)

Mut ne kai voi oikeesti purra! o.o Siis ihan tavan perhosetkin :c

Mut asiaan!

Menin siis ulos kuvailemaan, lähettiin äidin ja Jonspun kanssa pururadalle, sit joku lenkkeilijä käveli meidän ohitse (Tuli takaapäin). No vähän aikaa sen jälkeen, joku Demoniperhonen alko jahtaamaan mua, se oikeesti jahtas!! Sit pompin, juoksin ja kiljuin iha hysteerisenä sille perhoselle. Lenkkeilijä pysähty ja alko kattoo minuu hyvin oudosti, sit se käänty,ja lähti kävelemään meitä kohti! Sanoin äidille "Noni nyt se luulee et mul on joka hätänä" Mua oikeesti pelotti kun se tuli :D Se oli tosi hämärä. No mutta ei, se käveli meidän ohi ja alko nauramaan :D

No ainakin levitin iloa ympärilleni ^^


JA, pitäiskö noiden kuvien olla isompia?

2 kommenttia:

  1. "Se tuli takaapäin" Saanko kysyä... Mitä vittua xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit päätellä tilanteen ;;;D HAHAHAHA XDDD oon itekki ihan mitävittua, koska en ajattele ennenkuin kirjoitan ^^ mutta siis niin, se käveli samaan kulkusuuntaan kuin mekin :D tai sillee xp

      Poista