tiistai 23. huhtikuuta 2013

Annyeong!

Partypartyyy~~~!!
 ....or not :I

Koko viikonlopun ajan mun suunnitelmat on muuttunut, ja nyt aion kaikille yhtäaikaa kertoa sen täällä, ettei tarvitse jokaiselle erikseen kertoa!

Olin suunniteluut mun "viikonlopun" (19.-22.4).

Kaavahan meni kutakuinkin alunperin näin;

Lähen perjantaina junaan ja matkaan Leppävaaraan.
Vietän pe-la yön Vesalla, la-su Niinan luona ja su-ma Vesalla. (Sillon ku bvb oli suunnitelmis mukana pe-la V, la-ma N, ma-ti V.)
Meen lauantaina stadiin, koska Annyt.
Matkaan annyist Niinalle, sit sunnuntaina  (ei ollu suunnitelmis mtn) ja maanantaina ois ollu BVB.

Mut sit kävikin näin!

Perjantaina loppui työssäoppiminen. Olin TOP-jaksolla 2. luokassa jos joku sitä ei tiennyt!
Sen jälkeen lähdin normaalia aikaisemmin pois töistä, kiiruhdin kotiin ja matkani juna-asemaa alkoi, istahdin junaan, juna lähtee mukavasti liikkeelle saan viestin muutamalta kaverilta "BVB ON PERUTTU!!!!!" Huudahdan junassa jotain, ja katseet vierivät minua kohti, mutta en välittänyt. Sitten konda tulee tarkistaa lippuja, ja kappas, olin asutnut väärään junaan! (: No onneksi juna meni kuitenkin oikeeseen suuntaan, ja sitä paitsi vaihtojen kautta se olisi muutenkin mennyt oikeeseen paikkaan, mutta piti vaan jännittää Kouvolan vaihdossa että se konda hyväksyy mut junaan, onneksi hyväksyi, ja matka jatkui Leppävaaraan Vesaconiin (:
Sen jälkeen ei onneksi tapahtunut mitään sähläyksiä!


Varautukaa rageen.....


Mutta puolestaan lauantaina, mun oli tarkoitus mennä erään nettitutun luokse yöksi. Mut neitipä ei vastannut puhelimeen ollenkaan koko päivänä, ja laitoin viestiä jo edellisenä iltana!

Mut mua oikeesti kiehuu vieläkin toi sen temppu! Mut toisaalt onhan se oma vikani että luotin siihen täysin että se ottais mut yöksi, mut me juteltiin lähes jokapäivä, ja vaihdettiin numerot :I Mut ää, e mä silti ymmärrä miksi ei voinut vastata! Ja huomasin muuten tänään että se on poistanut sen galleria -tilinsä, lienee joku feikki ollut ;o Mut en mä tiedä, vituttaa! Miettikää mitä mä oisin tehny, jos oisin yksin joutunut koko yön olemaan tuntemattomassa kaupungissa?! Jos joku lupaa jotain tollasta, niin miks pitää sit pettää lupaus, en siedä tollasta! En tasan enää puhu sille, tai no miten puhun sille?! En mitenkään haha, unohan koko tyypin heippa(:

Menin siinä aamusta kamppiin istuskelemaan ja odottelemaan että se vastais, ja et Annyeong!party -miitti alkaisi. Oli ihan kiva istua 2 tuntia kunnes porukkaa alkoi hiipumaan paikalle. Siinä sitten hengailtiin siihen asti kunnes  viralliset annyt alkoivat Gloriassa.
Miitin välissä tapasin twitteriläisiä, voi kyllä twitterisläisiä :D Ei olla kun puhuttu ainoastaan twitterissä c:
Niiden kanssa vierähti parituntia. Sitten mun kännykän netti alkoi tökkimään niin en saanut kinni anny-miittiläisiä kikin kautta. :I No sit saatiin ne kiinni, ne oli jo jonottamassa Glorialla, ja menin sinne! Päästiin hetken päästä sisään ja partyt alkoivat!

Varmaan mietitte missä viestin la-su yöni? No pusikossa...

Okei en, Vesa oli kiltti ja sain olla koko viikonlopun yli sen luona yötä! c:

Menin Annyeong!partyjen  jälkeen Vesan luokse joskus 11 aikaan, pelattiin siinä sitten jotain ihmeellistä taistelu peliä jossa oli mm. Pikachu!!! :3

Sunnuntai meni mainiosti ilman sähellyksiä!
Näin monta muutaman nettitutun ja tututstuin uusiin ihmisiin c: Oli hauskaa!

Maanantai...no:D

Lähdin takaisin opistolle. Mul on liikenteeen kanssa huonoa tuuria!
Hyppäsin lähijuna A.n kyytiin, tulee ilmoitus, että junassa on joku vika ettei voi kuljettaa matkustajia, no sitten täytyi hypätä toiseen junaan, ja myöhästyin mun vaihdosta. Kävin Pasilassa kertoo asiasta ja sain tilalle uuden lipun ja 7 e lipukkeen jolla voin käydä syömässä jotain!
Kun juna saapui, menin kyytiin ja parin aseman päässä Miro tulee samaan junaan ja samaan vaunuun ja ihan siihe viereseen penkkiin, oli hieman "MITÄ?!" -olo:D No ainakin sain matkaseuraa c:

               Minä                                       Miro
Mitä eroa on hirvellä ja porolla?  -Joulupukilla on poroja, ei hirivä!


JuuJuu, että sellainen oli viikonloppu!
 Nyt oon "iloisesti"opistolla!

Mut iloisinta tässä on se, et mul ei oo kouluu paljoo jäljellä,koska en osallistunut projekti juttuun. Sen sijaan suoritan "suoritus kesken" juttuja (:





Sain 2. luokkalaisilta noi :3 Ja ohjaajalta tollasen kivan kupin täynnä tikkareita :3




SUURET PAHOITTELUT SIITÄ ETTEN OLE VIELÄ KERINNYT TEHDÄ VIDEOPOSTAUSTA KYSYMYKSISTÄ! Yritän tehdä sen silloin kun mulla ei ole koulua, kun tää koulunkäynti loppu vuodesta on helpottunut! Kunhan oon saanut rästikurssit tehtyä! :3

Odotelkaa rauhassa !

3 kommenttia:

  1. millo tulee vlogi niistä kysymyksistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oota kärsivällisesti! Selitin tossa "SUURET PAHOITTELUT SIITÄ ETTEN OLE VIELÄ KERINNYT TEHDÄ VIDEOPOSTAUSTA KYSYMYKSISTÄ! Yritän tehdä sen silloin kun mulla ei ole koulua, kun tää koulunkäynti loppu vuodesta on helpottunut! Kunhan oon saanut rästikurssit tehtyä! "

      Poista
    2. anteeks en huomannu xd

      Poista