torstai 14. helmikuuta 2013

Still in love

Päätin ottaa itseäni niskasta kiinni tänään ja käydä etsimässä TOP-paikan itselleni (Työssäoppismispaikan). Kävin ensin päiväkodista kysymässä, oli tosi awkward kun menin sinne, ensin en meinannut saada porttia auki, sitten en muistanu mitä alaa käyn ja sitten missä koulussa opiskelen. No ne sano et mun pitää huomenna käydä siellä uudestaan. Jotenkin tuntui epävarmalta, etten pääse sinne, joten kävin matkan varrella männistön koulussa. Siellä meni sentään paremmin, siellä sanottiin että soittavat minulle. Soittoa odotellessa (:
Meni hiukka kiireelliseksi tää juttu,huomenna nimittäin pitäisi olla tiedossa opettajilla top-paikkamme :D hups;s
(päivitys)--Mulle just soitettiin sielt, ja joudun oottaa ensviikkoon et ne soittaa sielt uudestaan...Mitä mä sanon huomen siel päiväkodissa? Sanonko jotain et mulla on myös toinen paikka jonne hain, mutta odotan vielä sielä vastausta,jos pääsen sinne niin meen sinne, jos en pääse tuun tänne :DDDDDdd oisko se liia noloo asd

Muuutta siirrytään viime viikonlopulle. Perjantaina Cia tuli mun luokseni lauantaihin asti. Ja lauantai iltana oli Massen synttäri paardit c:

Koko viiko olen ollu poissa koulusta, syystä koska mullaoli tiistaina leiripalaveri, ja se topin etsintä.

EN LÖYTÄNY TOPIA PÄIVÄKODISTA ;;n; VERY TERRRIBBLE

 Käytiin Massen synttäreillä pelaa biljardii :)









Ruoka näytti tolta ennen!!!


Ei ollu niin hyvää mitä aikaisemmin :c Tää on jäätelökahvii


Tänään ois suunnattava viel nuorteniltaan c:

ps,. katoin varmaan ällöttävimmän ja kauheimman leffan ikinä .____. Grotesque - http://hdfin.com/item.php?item_id=1343
Se kestää vähän päälle tunnin, kattokaa se loppuun jos pystytte ja kertokaa mulle pystyittekö te kattomaan sen loppuun :D



Hyvää ystävän päivää!!


1 kommentti:

  1. sinulle olisi haaste täällä : http://kahvitahratpaperilla.blogspot.fi/2013/02/days-that-seemed-so-beautiful-in-poison.html

    VastaaPoista