keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Lujo

Jotenkin tutuu et kirjoitan harvoin nykyään tänne. No voi johtua siitä, että olen kovin väsynyt ja ollut kauheeta stressiä top-paikan saamiseen, onneksi sain sen ja aloiin tiistaina työt Männistön koulussa 2. luokalla. (:

Hmh. Mullahan olisi tosiaan tämä 9. viikko mun hiihtoloma, mutta asiat meni nyt toisin että joudun sen 10. viikolla pitämään, koska Kuopiossa on tuolloin hiihtoloma, ja en saisi muuten täytettyä 8 viikkoa topissa :D Asia ei mua haittaa (:
Viimeviikon perjantaina menin kotiin Jyväskylän kautta~~ Ja olin kotona joskus 11 aikaan yöllä, tavaraa oli kiitettävästi mukana.
Lauantaina puolestaan päätin järjestää mun seinän uuteen uskoon.


Ennen & Jälkeen~~



Ennen & Jälkeen~~



Kaapin reunustaan päätin siirtää lippulappusia, joissa lukee kivoja lyiikoita. Aiemmin ne oli verhon takana piilossa.



Aaaaaaand then....
Sunnuntaina mul oli maximustylsimys päivä, ja päätin kokeilla saanko mun hiuksiin tehtyä mitään kivaa. No lopputulosena tuli positiivinen ilme hiuksille :3 Ehkä jatkossa pidän näin c;





Maanantaina makasin kotona koomass vaikka olisi pitänyt mennä töihin. Sunnuntai iltana oksensin monesti joten päätin jäädä lepäämään.

Tiistaina menin sit töihin ja sain tietää et noil on hiihtoo, ja palellutin sit itseni ulkona (: Onneks en sentään tullut kipeäksi c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti