perjantai 21. syyskuuta 2012

unissapuhuja

Sain aamulla kuulla kuinka olin puhunut unissani Jonnalle (kämppikselleni) facebookin eläinryhmästä. Ja mulla ei oo mitään aavistusta tapahtumasta, okei, ehk harmaasti muistan jotain.

mä:"onko sulle semmosta?"
J: "ai mitä?"
mä: "semmosta eläinryhmää facebookissa?"
J: "puhutko sä unissaan vaai ootko sä hereil"
mä: "joojooo ihan hereillä ooon"


Ei kait siinä:D Se taisi olla jo toinen kerta :)

Koulu tänään oli 8-11, sitten jo pääs pakkailemaan ja kohti kotia :3 
Mua ärsytti aivan suunnattomasti, kun junassa oli pieni lapsi, ehkä noin 2-vuotias, ja sen äiti, lapsi kulki edellä ja äiti hoputti lastaan että mene nopeempaa, lapsi kompastui ja hänen äitinsä herpaantui ja huusi hänelle. Itse hän hoputti lastaan kävelemään nopeampaa ;o

Sit minusta tuntuu et mun kunto on heikkenemässä ;o Mun pohkeet halkee ku kävelen tyyliii pari metrii :D Vois aloittaa iltakävelyn jossain, eikä kuluttaisi aikaa koneella istumiseen :D

Jee, ja huomenna näkee Hennaa <3 Ja maybe Sädettä <3






2 kommenttia: